למה חשוב להשקיע בהפקת סרטי תדמית לעסקים?
כבתי עסק המעונינים לקדם שירותים או מוצרים, אתם מחפשים דרך קבע אחר חלון הראווה שלכם אל הלקוחות הפוטנציאליים החדשים. סרטי תדמית לעסקים הם כל שתוכלו לבקש על מנת לקדם ולהתקדם, בין היתר גם בפלטפורמות שמציע כיום האינטרנט עם הרשתות החברתיות. הודות למהפכת האינטרנט, יש לכם יכולת לחשוף עצמכם במהירות, בזמינות ובקלות יוצאת דופן בפני קהל היעד שלכם, כאשר מה שתוכלו להציג בפני אותו קהל הוא את סרטון התדמית שיופק עבורכם. אינכם צריכים לספר עוד על העסק שאתם מייצגים: סרטוני תדמית לעסקים עושים זאת בשמכם!
כך תוכלו למקם עצמכם בחזית השוק!
הפלטפורמה קיימת בפניכם, וכל שנותר לכם הוא רק לנצל אותה בצורה נכונה ועם כלים נכונים. כיום, כמעט לכל בית עסק ישנו עמוד עסקי ברשתות חברתיות – בו אתם יכולים לשתף את הקהל שלכם בתכנים, מבצעים ושירותים שאתם רוצים לקדם. סרטי תדמית לעסקים הם סוג נוסף של תוכן שתוכל לשתף – גם את העוקבים הקיימים שלכם וגם את אלו שטרם מכירים אתכם. בעת שבונים אסטרטגיה נכונה הממוקדת לקהל הרלוונטי אליכם, ניתן להגדיל באופן משמעותי את החשיפה אליכם וכך למקם אתכם ביתרון בהשוואה למתחרים שלכם.
תעודת הזהות שמגיעה בתפוצה רחבה לכל הפלטפורמות
סרטי תדמית לעסקים ואיתם גם צילום פרסומת, יכולים לייצג אתכם בדרך הטובה ביותר. כיום, ישנו זרם בלתי פוסק של מידע שעובר אל כל המשתמשים ברשתות החברתיות השונות. מה שהופך פרסומת טובה לפרסומת לא טובה הוא המיקוד שלה והדרך שהיא מעבירה את המסר. סרטוני תדמית לעסקים והפרסומות שניתן להפיק עבורכם הם תעודת הזהות שלכם שאיתה תוכלו ללכת לכל מקום ולפרסם אותה בכל מקום. מדובר על כלי שיווקי איכותי שהוכיח עצמו, וכעת הגיע גם תורכם להסתייע בו וכך לקדם את המוצרים והשירותים השונים, ובעיקר להתקדם עם קהל לקוחות נוסף שזיכה ליהנות ממה שיש לכם להציע.
כרטיס הביקור שלכם בהרצאות, כנסים ותערוכות
צילום וידאו של פרסומת או סרט תדמית למשל, יכול לשרת אתכם לא רק ברשתות החברתיות, אלא גם לפלטפורמות נוספות. כך לדוגמא בכנסים ובתערוכות שאתם לוקחים בהם חלק. מאחר ומדובר על תעודת זהות של בית העסק שלכם, הרי שהיא יכולה לבוא אתכם לכל מקום ותוכלו להקרין אותה שוב ושוב. אותם סרטונים הינם קצרים וממוקדים, כך שתוכלו לתפוס את תשומת לבם של הנוכחים במקום בקלות תוך שהמסר יעבור אליהם במהרה. את הסרטונים והפרסומות יהיה ניתן לשלוח גם בהודעות תפוצה למייל, לפרסם בחשבון היוטיוב שלכם ולשתף בכל הדפים העסקיים הרלוונטים.
מדוע חשוב שסרטון התדמית יהיה קצר וממוקד?
גם סרטוני תדמית לעסקים וגם סרטוני פרסומת הינם סרטונים שחייבים להיות סופר-ממוקדים. בעוד מצגות יכולות להעביר מידע שנפרס על פני שעה, בעת שאתם רוצים להעביר מסר ממוקד וענייני, חשוב להיכנס לתוך מסגרת קצובה ומוגדרת מראש. המטרה היא לתפוס את תשומת הלב של הצופים כבר מהשניות הראשונות ולהשאיר אותם קשובים. המסר שלכם חייב לכלול תועלות ויתרונות, מענה לבעיה או פיצוח של נוסחה בדמות פטנט. ככל שהמסר ממוקד יותר, ענייני יותר וקצר יותר, כך הסרטון אפקטיבי יותר ויאפשר להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות קיימים.