הפקת פרסומות וידאו

העולם בו אנו חיים הוא עולם צרכני, עולם של מותגים, חברות, מוצרים ושירותים כאשר אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור בידול בינינו לבין המתחרים שלנו היא על ידי הפקת פרסומות וידאו. כשאנו צופים בפרסומת וזה לא משנה אם היא מופיעה בטלוויזיה, ביוטיוב או בכל אמצעי מדיה אחר מופעל אצלנו רגש חיובי או שלישי שמעודד בסופו של דבר איזושהיא פעולה או תגובה. המטרה בתהליך הפקת פרסומות וידאו הוא ליצור אצל הצופה חוויה ייחודית שמעבירה איזשהו מסר ומטביעה סוג של ״חותם״ שנשאר שם. פרסומת איכותית שתוכננה והופקה על פי כל כללי הוידאו יכולה ליצור מהפכה אדירה הן אצל בעל העסק והן אצל הלקוח הפוטנציאלי.

 

דגשים חשובים ביצירת פרסומת וידאו שעובדת

1.      זמן המסך מוגבל ולכן המסר חייב לעבור בצורה מדויקת בזמן שיש לנו.

2.      פרסומת טובה מצליחה לעורר את הצופה ו״לגעת״ בו באופן שונה המחבר אותו עם
        הערכים והעקרונות של המותג.

3.      הדגש החשוב ביותר בתהליך הפקת הסרטון הוא בניית התסריט שמהווה את אבן הבניין
        של הפרסומת בהמשך.

4.      כמו כל מוצר שיווק שמטרתו לעודד לרכישה, גם תהליך של הפקת פרסומת מתבצע |
        בשלבים מדויקים אותם מגדירים כמובן מראש.

5.      פרסומת טובה מבוססת על הדברים שהכי מלהיבים ומעוררים את הלקוחות שלנו לצד
         הבנת הצרכים שלהם ולכן הגדרת קהלי יעד היא שלב חשוב וקריטי בתהליך הפקת
        הפרסומת.

 

הפקת פרסומת וידאו - איך זה עובד?

בשלב הראשון חשוב להבין קודם כל מיהו הלקוח שלנו, מיהם המתחרים שלו, אילו שירותים ומוצרים הוא מעוניין לדחוף קדימה ומיהם קהלי היעד של אותו לקוח. יחד עם זאת, ההבנה מי אנחנו בתור בעל עסק או חברה, בניית חזון שיופיע בצורה כזו או אחרת בסרטון הם חלק חשוב שיאפשר בסופו של דבר הזדהות של הלקוח עם המותג. רק אחרי ניתוח ואפיון מעמיקים ניתן לגשת לשלב השני שהוא בעצם כתיבת התסריט של הפרסומת, כאמור המפתח ליצירת פרסומת שעובדת. לאחר שיוגדר תקציב שישמש אותנו להפקת התוכן ניתן יהיה לבחור שחקנים, לוקיישן, מיקום ולגשת לכל מה שקשור לפרסומת עצמה בין אם זה לבוש, איפור, ציוד וכדומה.

 

חשוב לזכור שרוב האנשים היום מחפשים את המידע שלהם דרך רשת האינטרנט, תוך כדי גלישה ברשתות החברתיות, מבצעים השוואות על ידי ביצוע סקרי צרכנות מהירים וצפייה באותם סרטוני וידאו ותכנים דיגיטליים פרסומיים. פעמים רבות ההחלטה האם להשאיר את הפרטים, האם לרכוש או להזמין את המוצר/שירות מתבצעת בזמן אמת תוך כדי צפייה, לעתים אפילו בצורה שאיננה מודעת וכאן נמצא הכוח שלנו בתהליך ההשפעה על ידי יצירת פרסומת או סרטון שמבליטים אותנו בהשוואה למתחרים.

 

האהבה שלנו בגמביט לתוכן מקורי ויצירתי, תוכן שמעורר לפעולה באים לידי ביטוי בכל וידאו, סרטון תדמית ופרסומת מחדש. אנו חברת הפקות אשר ברשותה סטודיו מקצועי עם אנשי הצוות המובילים ביותר בתחום כאשר אנו מציעים לקהל לקוחותנו מגוון של שירותי מדיה שיווקיים איכותיים, הפקת פרסומות וידאו וקמפיינים שיווקיים המבוססים על וידאו באינטרנט, במדיה החברתית ובטלוויזיה.