לאכול עם העיניים: סרטי תדמית למסעדות

אם שאלתם את עצמכם למה צריך סרטי תדמית למסעדות הציצו בלוח השידורים של כל ערוצי הטלוויזיה בישראל, ובדקו כמה תכניות בישול ואוכל אתם מוצאים בהן. זאת תהיה התשובה שלכם למה סרטוני תדמית מבוקשים בישראל עוד לפני שעשו אותם, ולמה יש בהם צורך כדי לחזק את התדמית שלכם, למכור את עצמכם והמסעדה שלכם ולהפוך את הביקור אצלכם לחוויה שכל אחד ירצה לשחזר בזכות הסרט. הסרטונים הם הדרך שלכם לעשות פרסומת נפלאה למסעדה שלכם תוך כדי שימוש בטכנולוגיה של האינטרנט ובפלטפורמה החברתית שיש בו, פשוטו כמשמעו. כבר לא צריך להידחק אצל יחצ"נים כדי לקבל אייטם בתכניות אירוח כלשהו כדי לבשל משהו מול הצופים בבית כדי שישמעו עליכם, וכבר לא צריך לשלם על פרסומת בטלוויזיה או בכל מקום אחר מבלי לקבל מספיק חשיפה נכונה למסעדה שלכם.

למה חשוב לצלם סרטי תדמית למסעדות ומה עושים בהם?

  • קולינריה היא תחום ויזואלי שיש לנצלו – אין הרבה תחומים שבהם פועלים עסקים שאפשר לנצל כל כך את הוויזואליה שלהם למטרת שיווק בווידאו. קולינריה היא ייחודי במובן הזה, כמו ספורט או ענף הרכב, למשל. חשבו על עורכי דין שמדברים למצלמה או סוכני ביטוח ויועצי מס שמנסים לקדם את עצמם והבינו כמה מזל יש לתחום הזה שהוא פשוט מצטלם נהדר. מבחינה מקצועית זה אומר שכמעט ולא צריך תסריט אלא קביעת לוקיישן ומנות לצילומים כדי לעשות אתם מה שרוצים. זה יכול לשמש לכל דבר, אבל בינתיים חשבו על הווידאו כעל הכלי היעיל ביותר להעביר את המסר של המסעדה שלכם.

  • צילומי אוכל מפתים ומעניינים עובדים על כל החושים – אנחנו אוכלים בעיניים היא הקלישאה שעוזרת לכם להביא כמה שיותר סועדים שהתגרו ממראה העיניים שלהם כדי לטעום את המאכלים. זוהי הדרך הטובה ביותר למשוך אליכם לקוחות שמנסים לשחזר את החוויה המפתה והחושנית שעבדה עליהם כל כך טוב בסרטונים התדמית והפרסום. לא משנה היכן תעלו את הסרטונים, אם השכלתם לעשות אותם נכון הם יציגו את החוזקות שלכם מיד וייצרו רצון מידי לבוא אליכם להתנסות בחוויה.

  • פרסומות קלות להפקה – אין דבר קל יותר להפקה מאשר פרסומות של מסעדות ואוכל. אתם יכולים לצלם את הליך ההכנה, את המנות עצמן מורכבות ומוגשות לשולחן, לצלם בלוז אפ מפתה מאוד בהגדלה כך שהאוכל ייראה הרבה יותר טוב, לנצל את היצירתיות שלכם בבישול כדי ליצור תמונות ויזואליות מדהימות בסרטונים קצרים, ובכלל, לנצל את המסך כדי לצלם כל מה שהמסעדה שלכם מציעה ללקוחות שלכם עוד לפני שהגיעו אליה. זהו היתרון שלכם – להראות בסרט תדמית מה מחכה להם שם ולעשות את זה כך שירצו לצאת לדרך מיד.

  • סרטונים ויראליים – סרטי אוכל הם הסרטונים הכי אהובים ברשת ואנשים שמוצאים סרטונים מגרים של הכנת מנות יפות וטעימות משתפים אותם הלאה בשמחה. היתרון הוא לא רק יצירת תדמית חיובית ומוניטין מצוינים לכם, אלא גם חיסכון ניכר בעלויות הפרסום והשיווק משום שאנשים משתפים את הסרטונים שלכם הלאה, ובכך מאריכים את תוחלת חייהם ואת ההשפעה שלהם אפילו יותר.

  • גוגל אוהבת אותם – בשקלול הסופי של כל הפרמטרים שגוגל אוהבת כדי לקדם במנוע החיפוש שלה, וידיאו הוא האהוב ביותר על הבוטים שלה. כלומר, ככל שתשתמשו יותר בסרטונים לצורך פרסום וקידום עצמי כך גם הם יקודמו בגוגל על פני תוצאות אחרות. סרטי תדמית למסעדות אתם יכולים להעלות למדיה החברתית, אבל בעיקר גם לאתר שלכם, כחלק מעיצוב האתר עצמו. זה רק יוסיף לכם בדירוג של גוגל.