איך תבחרו חברה שתפיק עבורכם פרסומת וידאו?

אחרי שהגעתם למסקנה כי הפקת פרסומת וידאו היא זו שתוכל לקדם את בית העסק שלכם, נותר לכם להכריע בעוד דבר אחד בלבד: מי תהיה החברה שתפיק עבורכם את הפרסומת? מאחר ומדובר על בית העסק שלכם, אתם רוצים להבטיח כי אתם מקבלים את הטוב ביותר, וכי החברה שתבחרו תוכל להפיק עבורכם את הסרטון האידיאלי לקידום העסק שלכם ושיקופו בצורה המחמיאה ביותר.

 

השימוש של הפקת פרסומות וידאו נפוץ כיום, והן האמצעי הפופולארי ביותר באמצעותו ניתן למכור מוצרים, לחשוף את הקהל לשירותים ולבשר על הקמתן של חברות חדשות. פרסומת שמופקת כהלכה, לא רק מקדמת מוצר או שירות ספציפיים, אלא שהיא חודרת לאט לאט אל התודעה של הצופים וכך מחזקת יותר את המותג בכללותו. פרסומות שכאלו חיוניות לעסקים קטנים, חברות גדולות וארגונים הפועלים בפריסה ארצית. את הפרוסמות ניתן יהיה להעלות לאתר הבית שלכם, כשיתוף ברשתות החברתיות ועד כפרסומות המקודמות במימון בערוצים שונים כמו יוטיוב. אז איך אתם תבחרו את החברה שתפיק עבורכם את הפרסומת?

 

מהתסריט ועד התוצר הסופי: הדרך אל הפרסומת שלכם

מאחר ומדובר על הפקת פרסומות וידאו, ישנם כמה שלבים מהותיים עד לתוצר הסופי וחשוב שאתם תכירו אותם – ממש רגע לפני שיוצגו בפניכם הפרמטרים לבחירת החברה שתפיק את הפרסומת עבורכם. חברה מקצועית שתיקח את הפרסומת שלכם ברצינות, תעשה עבודה מקדימה ומעמיקה הכוללת תחקיר שדרכו יהיה ניתן לאפיין את המותג שלכם, להגדיר את קהל היעד ואת הציפיות שלכם מהפרסומת. מיד לאחר מכן יכתב תסריט שיוביל את הפרסומת. השלב הבא יהיה ליהוק של שחקנים או טאלנט יחיד, או שלחילופין הדרך בה המסר יועבר תהיה באמצעות קריינות. בהמשך תהיה בחירה בלוקיישן בו תצולם הפרסומת, כאשר האפשרויות הן לוקיישן חיצוני או צילומים באולפן.

 

בקשו להציץ בתיק העבודות

גם אתם לא אחת התבקשתם על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם להציג תיק עבודות. תיק שכזה יכול לשקף ללקוחות את טיב העבודה, אופי העבודה ונראות התוצרים. כך בדיוק חשוב שגם אתם תבקשו: מאחר ומדובר על פרסומת שמטרה לקדם אתכם, חשוב מאד שתבטיחו כי החברה שבה בחרתם, יכולה לענות על הצורך שלכם ולקדם אתכם אל המקום שבו אתם רוצים להיות. תיק העבודות ישקף לכם את הקו אליו החברה נצמדת ואת איכות הפרסומות שהיא מפיקה. ככל שתיחשפו אל יותר פרסומות, כך ההתרשמות שלכם תוכל להיות נרחבת יותר.

 

האם העלויות תואמות את התקציב שלכם?

המיתוס כי הפקת פרסומת וידאו חייבת להיות בהכרח יקרה הוא מיתוס שהגיע הזמן לנפץ. ניתן להפיק פרסומות ענייניות, מקוריות ויעילות גם בתקציבים נוחים מאד. חשוב מאד שלפני היציאה לדרך תגדירו לעצמכם תקציב פרסומי שתרצו לעמוד בו – הוא יאפשר לכם לבצע בחירות נכונות ובעיקר להתפקס על אזורי הפרסום הרלוונטים לכם. לאחר שיהיה לכם תקציב מוגדר, תוכלו להציג אותו בפני נציגי החברה שיוכלו לשקף לכם אילו פרסומות ניתן להפיק עם התקציב שברשותכם.

 

הציוד בו משתמשת החברה

מה שישפיע על התוצר הסופי הוא לא רק הצוות המקצועי שעומד מאחורי הפרסומת שלכם, אלא גם הציוד שנעשה בו שימוש. מאחר ומדובר על פרסומת וידאו, ישנה חשיבות עליונה לציוד הצילום. פרסומות וידאו מבוססות על המימד החזותי, כך שחשוב שהמצלמות יהיו איכותיות ושטכניקת הצילום תהיה המתקדמת ביותר. ככל שתערכו כמה שיותר בדיקות מקדימות, כך תוכלו להבטיח תוצרים מרשימים ומקצועיים יותר. בקשו לדעת באילו מותגים עושה החברה שימוש, עד כמה הציוד חדש וכמה צלמים לוקחים חלק בהפקת הפרסומת.

כדאי גם לבדוק: